واردات از چین

واردات کالا و تجهیزات صنعتی از چین

کشور چین از جمله مراکز تجاری مهم جهان به شمار می رود. از گذشته تا به امروز با قرارگیری ایران در مسیر جاده ابریشم، حجم عظیمی از مبادلات تجاری بین ایران و چین برقرار است. به طوری که در حال حاضر این کشور، بزرگترین شریک تجاری اقتصاد ایران محسوب می شود. همواره واردات انواع کالا از چین از طریق تجار ایرانی به داخل کشور انجام می شود. شرکت مهرسا بازرگان با ارتباطات تجاری بسیار قوی در کشور چین امکان واردات کالاها و تجهیزات صنتی به داخل کشور را فراهم نموده است. کلیه مراحل واردات از جمله خدمات گمرکی در مبدا، ترخیص کالا و حمل و نقل آن به داخل کشور؛ توسط کارشناسان مهرسا به صورت حرفه ای انجام می گیرد.
 

مزایای واردات کالا از چین:

  • به صرفه بودن قیمت کالاهای چینی
  • تولیدات متنوع و نوآورانه در چین
  • در دسترس بودن کالاهای با کیفیت چینی
  • صرفه جویی در هزینه و زمان
واردات کالا از چین نیازمند آگاهی از قوانین و مقررات تجارت و همچنین موضوعات تخصصی دیگر است. از جمله این موضوعات، ترخیص کالای وارداتی از گمرک است. این مسئله به مهارت، دانش و تجربه بالایی نیاز دارد. در واقع بایستی در خصوص تعرفه گمرک و یا شرایط قانونی انجام این فرایند اطلاعات کافی در اختیار داشت. در غیر این صورت ممکن است کالای مورد نظر مدت زمان طولانی در گمرک بماند و هزینه های انبار و… خسارت های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. شرکت مهرسا بازرگان طی این مسیر در کنار شماست؛ تا در واردات کالا از چین هیچ گونه هزینه اضافی را متحمل نشوید و در شرایط ایمن کالای مورد نظر خود را وارد کنید.
مذاکره
ثبت سفارش
ترخیص کالا
تجارت با چین
همکاری با مهرسا بازرگان برای من تجربه رضایت بخشی بود. زیرا علاوه بر اینکه محصول مورد نظرم را با قیمت مناسب از چین وارد کردم. بستن قرارداد اصولی و انجام مراحل قانونی به شکل حرفه ای، خیال من را از ابتدای کار راحت کرد.
آیکون شخص
علی سعیدی
مشتری

سوالی دارید؟
با ما تماس بگیرید

بروشور

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه

الان با ما تماس بگیرید